Gammal bild men nytt inlägg !!



Ute en sväng ikväll för att ge unghunden ny tid, jag släppte han i närheten av ett rävagryt som det vart valpar i nu somras.
Han sprang runt som en vettvilling innan han tillslut tog ett slag, alltså han tragglade med detta slag i säkert 1h men något upptag kom aldrig. Jag är väldigt osäker på vad det va han höll på med men en sak är säker det var definitivt inte rådjur iaf.

Det kan ha varit hare, men jag skulle inte tro att han ligger kvar så länge i den löpan. (får INTE jaga hare)
Så för att man ska kunna sova gott så talar jag in mig själv att det var gammelräven som gått där för LÄNGE LÄNGE sen =)

Nu är det inte länge tills vi åker norrut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0