Rävadrev

Min stövare Ajax som ska bli en ren Rävstövare
Precis hemkommen

Var hos Walle ikväll och släppte Ajax uppe vid Rusarebo, han drog iväg på sina turer och återvände och drog iväg norrut. Sen kom första väckskallen, tog ca 10 min innan han kom ikapp riktigt sen drev han ca 30min och det med blandat tryck. Men jäkligt kull att han tog upp den på frisök.
Skottillfälle gavs aldrig men jag hörde det mkt väl upp till kilometern. Han har ett mycket fint grovt skall.

Jaja

Nya tag imorgon bitti =)

RävaFidde

Kommentarer
Postat av: Magnus Jidetorp

Snygga bilder, och bekant bloggupplägg...

När Du postar upp bilderna kan man välja storlek, som är normalt inställd på 400. Jag ändrar mina till 600 så blir bilden lite större.

Mycket trevlig blogg, fler behövs så inte fjortisarnas modebloggar tar över helt o hållet...

2010-08-29 @ 10:55:33
URL: http://jeepetorp.blogg.se/
Postat av: RävaFidde

Tackar tackar



Kanon med bildförstoringen, du hade en trevlig blogg också. Förhoppningen vi har är att det läggs in en björnbild när vi är uppe i norrland

2010-08-31 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0