Drevern Stila



Vart ute med Stila ikväll, jag har satt ut henne på annons för att jag inte har riktigt med tid för henne.
Men hon skötte sig fin fint i skogen, tog upp ett rådjur som hon barkade iväg en ca 25min på.

Hon är väldigt tät i skallet vilket gör det kul att lyssna på. Jag sa att hon kommer bli en 45min hund och jag är ännu mer säker efter kvällens eskapader !!

Ska dock tilläggas att hon är lite hes i skallet så hon hörs inte så långt.......Men det är alltid lite surt att vända bort hundar men hon måste ju få jaga.

Jag skulle helst vilja låta någon som bor lokalt i trakten ta henne, så jag kan åka och lyssna på henne nån gång då och då.

Rävafidde

Kommentarer
Postat av: Rävafidde

Det ska dock tilläggas att jag var ute efter att få upp räv !!

2010-09-16 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0