Sprängarn fick arbete

Kl 09.30 får jag ett samtal från en kompis.

- Vi har kört in en räv kan du komma ??

- Sure jag kommer om en stund, man får ju ställa upp =)



Jaja läget var följande att Messi, Roberts finne hade kört in en räv under en bod efter ca 30min riktigt bra tryck.

Drevet hade gått en väg en jäkla bit men han hängde på riktigt bra.



Vi anlände till boden och kollade in och utslag.

Det fanns bara ett in.

Kanon, vi ställde ut, och in med Milou

Det dansades runt rejält där inne, men efter ca 6-8min så sticker han ut nosen för att kolla om allt var okej.

Sen kom han ut,

PANG, PANG

PANG

3 smällar senare så blev han där.

En mycket fin hanräv på runt 8kg


Avfångningsskytten


Något taggad är han Ajax =)


Robert, Messi, Johan, Räven

En bra dag i skogen helt enkelt =)

Om det nu inte fryser på i natt så har vi fortfarande helt okej före så det går nog fint imorgon också

 

Fredrik


Kommentarer
Postat av: Gösta

Det verkar som att det går bra för er.

Kul att läsa bloggen



Gösta

2011-01-08 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0